A te üzletedet. A mi rendszerünkkel. A te sikeredért.
A TcT csoport
Az innováció vállalati és üzleti kultúránk szerves része.
A közép-európai régió egyik legjelentősebb Contact Center kompetencia központja vagyunk, ezzel egyidőben a TcT csoporton belül mára a K+F vált meghatározó területté. Különböző területeken is egyre több új, sikeres fejlesztésbe kezdtünk.
Ennek eredményeképp került a megvalósítás stádiumába több intelligens mobiltechnológiai alkalmazás, épületautomatizálási rendszer, valamint vállalati hatékonyság növelő megoldás is.
Minden területen nyitott szemlélet és folyamatosan friss ötletek jellemeznek minket. A legkülönfélébb alkalmazásaink egy valamiben megegyeznek: a TcT-re jellemző egyedi, innovatív látásmódban.
Megoldásaink
A jövő üzleti megoldásai a mi szervereinken már futnak.
Contact Center megoldások
Vállalati hatékonyság növelése
Intelligens épületirányítási rendszer
Teljes körű megoldások a munkavégzés adminisztrációjára
3D fémnyomtatás és additív gyártó rendszerek forgalmazása
Hangrögzítés okosan
Tanácsadási szolgáltatás
-
Contact Center megoldások
A nemzetközi nagyvállalatok egyedi igényeit is kielégítő, teljes mértékben saját fejlesztésű integrált ügyfélkapcsolati rendszerünk sikere tette a TcT-t a régió első számú Contact Center megoldásszállítójává. Az IT keretrendszerünkbe illeszkedő, szabadon konfigurálható moduljaink egységes, átlátható és szabályozható rendszerben kezelik a vállalati ügyfélkommunikációs csatornákat. Partnereink egyedi igényeinek pontos ismerete és két évtizedes szakmai tapasztalatunk alapján a régió elismert Contact Center kompetenciaközpontja vagyunk, ügyfélkezelési alkalmazásaink az iparági innováció élvonalába tartoznak. Elsőként fejlesztettünk olyan CTI alapú értékesítési rendszert, ami a telemarketinges kapcsolatfelvételtől a szerződéskötésig minden lépésében szabályozza és optimalizálja a folyamatot. Vállalati környezetben több értéknövelő modulunkat - Folyamatvezérlés, Erőforrás menedzsment, Minőségbiztosítás - a Contact Center alapmodultól függetlenül is alkalmazzák. -
Vállalati hatékonyság növelése
A JobCTRL® eredményes eszköz az egyéni- és vállalati hatékonyság növelésére, a munkafolyamatok mérésére és a dolgozók motiválására. A módszertan, szoftver és szolgáltatás együttese valós időben biztosítja minden szervezet átláthatóságát, alkalmazható minden iparágban és munkahelyi környezetben. Egy olyan rendszert hoztunk létre, amely a munkafolyamatokat, az egy-egy feladattal eltöltött időt nem utólagos bevallás alapján, hanem valós időben azonosítja és dokumentálja, így egyedülálló módon teszi áttekinthetővé minden szervezet működését. Nagyvállalati környezetben is képes komplex folyamatokat felmérni úgy, hogy nem igényel külön erre a célra dedikált erőforrást, és a munkavállalók adminisztrációját nem növeli. A JobCTRL® nemcsak a vállalatvezetők részéről támogatott eszköz, hanem a munkavállalók részéről is széleskörűen elfogadott, mivel biztosítja a vállalati és egyéni teljesítmények objektív értékelését. -
Intelligens épületirányítási rendszer
Az energiagazdálkodás és az épületüzemeltetés korszerű informatikai alapokon történő támogatására egy világviszonylatban egyedülálló rendszert hoztunk létre. Az iBAU intelligens és adaptív épületirányítási rendszert az épületirányítási alrendszereknek (gépészet, elektromos hálózatok, épületautomatizálás, facility management) tervezési szintű integrálásával valósítottuk meg. A piacon jelenleg versenytárs nélküli iBAU koncepció az ingatlanfejlesztés teljes folyamatát átfogó kontrollt és jelentős költséghatékonyságot biztosít a beruházók, tervezők, és kivitelezők számára, az integrált épületautomatizálással és a mobil eszközökről is elérhető vezérléssel a bérlőknek kiemelkedő, egyedi komfort biztosítható. Az iBAU nemzetközi felhasználhatóságát növeli, hogy innovációnk a széleskörűen elterjedt Autodesk Revit tervezői környezet továbbgondolása. -
Teljes körű megoldások a munkavégzés adminisztrációjára
A legfejlettebb informatikai technológiát és fizikai érzékelőket egyesítettük, melynek köszönhetően a JC360 szupermarketekben, boltokban, gyári termelő egységek és építési területeken munkát végzők számára kifejlesztett megoldása nem csupán egy eszköz, hanem egy teljesen integrált szolgáltatáscsomag. A JC360 a megoldás, hogy kontrollálja és motiválja a csapatát - bármikor, bárhonnan. A dolgozóknak csupán egy egyszerű szenzort kell viselniük munkaruhájukon, minden további teljesen automatikusan történik. A JC360 egy integrált szolgáltatás mellyel hitelesen mérheti, elemezheti csapata tevékenységét. A számos termékelőny egyike, hogy ennek az innovatív megoldásnak a használatával teljes mértékben szükségtelenné válik, hogy a munkaidő adminisztrációjával teljen az idő. -
Precíziós 3D fémnyomtatás lézer szinterezési eljárással
A 3D fémnyomtatás kiemelkedő lehetőségeket rejt az ipar számára. A 3D lézer szinterezési technológia fejlődésével a gyártás egyre több területén jelent a reális alternatívát a hagyományos gyártástechnológiával szemben, megteremtve a 3D nyomtatás kínálta nagyobb formaszabadság alkalmazásának lehetőségét. Fémporból készült alkatrészek már nem prototípus szerepet töltenek be, hanem azonnal beépíthető gépelem, alkatrész, vagy szerszám készülhet közvetlenül.General Electric hivatalos márkaképviselet
A GE Aviaton az Additive megoldásaival világszínvonalú, a repülőipar és űrtechnológia legmagasabb minőségi és gyártási igényeket szolgálja ki. Cégünk nem csak alkalmazza, hanem hivatalos értékesítési partnerként forgalmazza, szervízeli és műszaki kérdésekben támogatja a GE Additive fém por alapú, lézer vagy elektronsugár rendszerű gépeit. Sok éves additív gyártástechnológia tapasztalatunkkal és a General Electric fejlesztői támogatásával szinte bármilyen additív gyártástechnológiai problémára megtaláljuk a választ. -
VoxCTRL®
A JobCTRL különböző szolgáltatási területeiről érkezett hangrögzítési igényeknek megfelelően került kialakításra a VoxCTRL modul. Funkcionalitásában az alap modul rendkívül hatékony kiegészítő eleme. A VoxCTRL teljes mértékben illeszkedik a JobCTRL funkcióihoz a feladat kiosztásban, az erőforrás ütemezésében, a munka nyilvántartásában, és kimutatások készítésben egyaránt. A rögzített beszélgetések visszahallgathatóságával - a JobCTRL hitelesítési szolgáltatásán túlmutatóan - új minőségbiztosítási eszközt is biztosít a személyes ügyfélszolgálatok támogatásához. Számos vállalati és államigazgatási szolgáltatásban sikerrel alkalmazható a VoxCTRL modul, ahol kiemelt jelentőséggel bír az elhangzott beszélgetések hosszú távú és rendszerezett megőrzése. Ez a sokoldalú és hasznos modul szerves kiegészítése a JobCTRL rendszernek az élő beszédben elvégzett feladatok objektív mérésére, ellenőrzésére. -
Tanácsadási szolgáltatás
A TCT csoport teljes körű tanácsadói szolgáltatást nyújt induló-, illetve kis-, közepes és nagyvállalati szektorban működő vállalatok, valamint állami szervezetek részére az üzleti stratégia formálásában, a lehetőségek felmérésében, az optimális és kivitelezhető megoldások kialakításában. Technológiai innovációk, korszerűsített működés, automatizált munkafolyamatok és a motivált munkaerő révén biztosítjuk a vállalkozások jövőbeni sikeres és hatékony működését. Üzletfejlesztési, szervezetfejlesztési, pénzügyi és marketing részterületeken dolgozunk, tanácsadói szolgáltatásunk az alábbi területekre terjed ki:- Auditok, gyorselemzések, folyamatok end-to-end tranzakciós felülvizsgálata
- Hatékonyságnövelés, működésoptimalizálás, automatizálási lehetőségek
- Folyamattervezés, és szervezési tanácsadás, szervezeti tevékenységek és folyamatok elemzése, optimalizálása
- Ipari technológiák, folyamatok modellezése, optimalizálása
- Épületirányítási alrendszerek (gépészet, elektromos hálózatok, épületautomatizálás, facility management) tervezési szintű integrálása és optimális kivitelezése, intelligens épületvezérlés kialakítása
- Logisztikai folyamatok optimalizálása
- CRM bevezetés
- Döntéstámogató rendszerek, mérhető vállalkozás, online vállalati informatikai és vállalatirányítási rendszerek kialakítása
- Munkavállalói ösztönzési, teljesítményértékelési és javadalmazási rendszerek kialakítása
Díjaink
Csoportunk az ICT piac meghatározó szereplője és több rangos szakmai és innovációs díj nyertese.
-
Telekom Innovation Contest 2013 Finalist
Telekom Innovation Contest 2013 Finalist
A Deutsche Telekom Group által szervezett megmérettetésen a CallMix – 45 ország, több mint 450 innovációja közül - a legjobb 12 nemzetközi döntős között szerepelt, így lehetőséget kaptunk, hogy bemutassuk Berlinben a nemzetközi üzletemberekből álló zsűri előtt.
-
Innovációs TechShow Nagydíja 2010
Innovációs TechShow Nagydíja 2010
Összesen 25 olyan új, magyar találmány mutatkozott be a Mobilitás és Multimédia Klaszter által rendezett Innovációs TechShow-n, amely eljutott a piaci bevezetés fázisába. A TechShow Nagydíját - a kiállítás résztvevőinek szavazatai alapján - az általunk fejlesztett CallMix kapta.
-
Innovációs TechShow Leginnovatívabb fejlesztés díja 2012
Innovációs TechShow Leginnovatívabb fejlesztés díja 2012
A Mobilitás és Multimédia Klaszter által évente megrendezett Magyar Innovációs TechShow kiállításon felvonultatott 21 termék közül a szakmai közönség a leginnovatívabb megoldásnak járó díjat az általunk fejlesztett JobCTRL© szolgáltatásnak ítélte oda.
-
iroda.hu Innovációs Díj 2013 III. helyezett
iroda.hu Innovációs Díj 2013 III. helyezett
Az iroda.hu csoport által meghirdetett versenyen Innováció kategóriában az iBAU fejlesztést a zsűri III. helyezéssel jutalmazta, az épületirányítási rendszerek tervezéséhez, kivitelezéséhez és üzemeltetéséhez egy radikális kockázat-, idő- és költségcsökkentő eszközrendszer megalkotásáért.
-
IT Business Leadership Award Termékfejlesztés 2011
IT Business Leadership Award Termékfejlesztés 2011
A díjat 2005 óta ítélik oda a hazai üzleti élet olyan szereplői számára, akik ösztönző erővel hatnak versenytársaikra, példaértékű, innovatív megoldásokat hoznak létre az adott évben. Termékfejlesztés kategóriában, ebben az évben az általunk fejlesztett CallMix nyerte el az I. helyet.
-
Humán Erőforrás Alapítvány „Együtt a minőségi ügyfélkapcsolatokért!” díj 2011
Humán Erőforrás Alapítvány „Együtt a minőségi ügyfélkapcsolatokért!” díj 2011
Oroszlánrészt vállaltunk az “Együtt a minőségi ügyfélkapcsolatokért” program meghirdetésében, valamint a HEA alapítása óta szakmai támogatóként aktív részesei vagyunk az alapítvány sikereinek. 2011-ben munkánk elismeréseként vehettük át ezt a díjat, a szervezeti kategóriában.