HUEN
Pályázatok Karrier
  • A TcT csoport
  • Megoldásaink
  • Ügyfeleink
  • Kapcsolat
Mi a jövőt fejlesztjük.

A te üzletedet. A mi rendszerünkkel. A te sikeredért.

  • Megoldásaink
  • Dolgozz velünk

A TcT csoport

Az innováció vállalati és üzleti kultúránk szerves része.

A közép-európai régió egyik legjelentősebb Contact Center kompetencia központja vagyunk, ezzel egyidőben a TcT csoporton belül mára a K+F vált meghatározó területté. Különböző területeken is egyre több új, sikeres fejlesztésbe kezdtünk.

Ennek eredményeképp került a megvalósítás stádiumába több intelligens mobiltechnológiai alkalmazás, épületautomatizálási rendszer, valamint vállalati hatékonyság növelő megoldás is.

Minden területen nyitott szemlélet és folyamatosan friss ötletek jellemeznek minket. A legkülönfélébb alkalmazásaink egy valamiben megegyeznek: a TcT-re jellemző egyedi, innovatív látásmódban.

Megoldásaink

A jövő üzleti megoldásai a mi szervereinken már futnak.

Contact Center megoldások

Vállalati hatékonyság növelése

Intelligens épületirányítási rendszer

Teljes körű megoldások a munkavégzés adminisztrációjára

3D fémnyomtatás

Hangrögzítés okosan

Tanácsadási szolgáltatás

  • Contact Center megoldások

    A nemzetközi nagyvállalatok egyedi igényeit is kielégítő, teljes mértékben saját fejlesztésű integrált ügyfélkapcsolati rendszerünk sikere tette a TcT-t a régió első számú Contact Center megoldásszállítójává. Az IT keretrendszerünkbe illeszkedő, szabadon konfigurálható moduljaink egységes, átlátható és szabályozható rendszerben kezelik a vállalati ügyfélkommunikációs csatornákat. Partnereink egyedi igényeinek pontos ismerete és két évtizedes szakmai tapasztalatunk alapján a régió elismert Contact Center kompetenciaközpontja vagyunk, ügyfélkezelési alkalmazásaink az iparági innováció élvonalába tartoznak.
    Elsőként fejlesztettünk olyan CTI alapú értékesítési rendszert, ami a telemarketinges kapcsolatfelvételtől a szerződéskötésig minden lépésében szabályozza és optimalizálja a folyamatot. Vállalati környezetben több értéknövelő modulunkat - Folyamatvezérlés, Erőforrás menedzsment, Minőségbiztosítás - a Contact Center alapmodultól függetlenül is alkalmazzák.
  • Vállalati hatékonyság növelése

    A JobCTRL® eredményes eszköz az egyéni- és vállalati hatékonyság növelésére, a munkafolyamatok mérésére és a dolgozók motiválására. A módszertan, szoftver és szolgáltatás együttese valós időben biztosítja minden szervezet átláthatóságát, alkalmazható minden iparágban és munkahelyi környezetben. Egy olyan rendszert hoztunk létre, amely a munkafolyamatokat, az egy-egy feladattal eltöltött időt nem utólagos bevallás alapján, hanem valós időben azonosítja és dokumentálja, így egyedülálló módon teszi áttekinthetővé minden szervezet működését.
    Nagyvállalati környezetben is képes komplex folyamatokat felmérni úgy, hogy nem igényel külön erre a célra dedikált erőforrást, és a munkavállalók adminisztrációját nem növeli. A JobCTRL® nemcsak a vállalatvezetők részéről támogatott eszköz, hanem a munkavállalók részéről is széleskörűen elfogadott, mivel biztosítja a vállalati és egyéni teljesítmények objektív értékelését.
    demo videó
    www.jobctrl.com
  • Intelligens épületirányítási rendszer

    Az energiagazdálkodás és az épületüzemeltetés korszerű informatikai alapokon történő támogatására egy világviszonylatban egyedülálló rendszert hoztunk létre. Az iBAU intelligens és adaptív épületirányítási rendszert az épületirányítási alrendszereknek (gépészet, elektromos hálózatok, épületautomatizálás, facility management) tervezési szintű integrálásával valósítottuk meg.
    A piacon jelenleg versenytárs nélküli iBAU koncepció az ingatlanfejlesztés teljes folyamatát átfogó kontrollt és jelentős költséghatékonyságot biztosít a beruházók, tervezők, és kivitelezők számára, az integrált épületautomatizálással és a mobil eszközökről is elérhető vezérléssel a bérlőknek kiemelkedő, egyedi komfort biztosítható. Az iBAU nemzetközi felhasználhatóságát növeli, hogy innovációnk a széleskörűen elterjedt Autodesk Revit tervezői környezet továbbgondolása.
    demo videó
    brosúra letöltése
    www.ibau.hu
  • Teljes körű megoldások a munkavégzés adminisztrációjára

    A legfejlettebb informatikai technológiát és fizikai érzékelőket egyesítettük, melynek köszönhetően a JC360 szupermarketekben, boltokban, gyári termelő egységek és építési területeken munkát végzők számára kifejlesztett megoldása nem csupán egy eszköz, hanem egy teljesen integrált szolgáltatáscsomag. A JC360 a megoldás, hogy kontrollálja és motiválja a csapatát - bármikor, bárhonnan.
    A dolgozóknak csupán egy egyszerű szenzort kell viselniük munkaruhájukon, minden további teljesen automatikusan történik. A JC360 egy integrált szolgáltatás mellyel hitelesen mérheti, elemezheti csapata tevékenységét. A számos termékelőny egyike, hogy ennek az innovatív megoldásnak a használatával teljes mértékben szükségtelenné válik, hogy a munkaidő adminisztrációjával teljen az idő.
    www.jc360.jobctrl.com
  • Precíziós 3D fémnyomtatás lézer szinterezési eljárással

    A 3D fémnyomtatás kiemelkedő lehetőségeket rejt az ipar számára, amely a szerszámgépek, alkatrészek tervezésénél a hagyományos gyártási és megmunkálási lehetőségekhez eltérő elméleti és gyakorlati megközelítéseket jelenthet. A 3D lézer szinterezési technológia fejlődésével a gyártás egyre több területén jelent a reális alternatívát a hagyományos gyártástechnológiával szemben, megteremtve a 3D nyomtatás kínálta nagyobb formaszabadság alkalmazásának lehetőségét.
    Fémporból készült alkatrészek már nem prototípus szerepet töltenek be, hanem azonnal beépíthető gépelem, alkatrész, vagy szerszám készülhet közvetlenül. Dekoratív, egyedi tárgyak előállításával az ötvösműveszet egy új területét fedi fel, tágabb határokat biztosít a formatervezői kreativitásnak.
    www.steelprint.tct.hu
  • VoxCTRL®

    A JobCTRL különböző szolgáltatási területeiről érkezett hangrögzítési igényeknek megfelelően került kialakításra a VoxCTRL modul. Funkcionalitásában az alap modul rendkívül hatékony kiegészítő eleme. A VoxCTRL teljes mértékben illeszkedik a JobCTRL funkcióihoz a feladat kiosztásban, az erőforrás ütemezésében, a munka nyilvántartásában, és kimutatások készítésben egyaránt. A rögzített beszélgetések visszahallgathatóságával - a JobCTRL hitelesítési szolgáltatásán túlmutatóan - új minőségbiztosítási eszközt is biztosít a személyes ügyfélszolgálatok támogatásához.
    Számos vállalati és államigazgatási szolgáltatásban sikerrel alkalmazható a VoxCTRL modul, ahol kiemelt jelentőséggel bír az elhangzott beszélgetések hosszú távú és rendszerezett megőrzése. Ez a sokoldalú és hasznos modul szerves kiegészítése a JobCTRL rendszernek az élő beszédben elvégzett feladatok objektív mérésére, ellenőrzésére.
    demo videó
    brosúra letöltése
    www.voxctrl.tct.hu
  • Tanácsadási szolgáltatás

    A TCT csoport teljes körű tanácsadói szolgáltatást nyújt induló-, illetve kis-, közepes és nagyvállalati szektorban működő vállalatok, valamint állami szervezetek részére az üzleti stratégia formálásában, a lehetőségek felmérésében, az optimális és kivitelezhető megoldások kialakításában. Technológiai innovációk, korszerűsített működés, automatizált munkafolyamatok és a motivált munkaerő révén biztosítjuk a vállalkozások jövőbeni sikeres és hatékony működését. Üzletfejlesztési, szervezetfejlesztési, pénzügyi és marketing részterületeken dolgozunk, tanácsadói szolgáltatásunk az alábbi területekre terjed ki:
    • Auditok, gyorselemzések, folyamatok end-to-end tranzakciós felülvizsgálata
    • Hatékonyságnövelés, működésoptimalizálás, automatizálási lehetőségek
    • Folyamattervezés, és szervezési tanácsadás, szervezeti tevékenységek és folyamatok elemzése, optimalizálása
    • Ipari technológiák, folyamatok modellezése, optimalizálása
    • Épületirányítási alrendszerek (gépészet, elektromos hálózatok, épületautomatizálás, facility management) tervezési szintű integrálása és optimális kivitelezése, intelligens épületvezérlés kialakítása
    • Logisztikai folyamatok optimalizálása
    • CRM bevezetés
    • Döntéstámogató rendszerek, mérhető vállalkozás, online vállalati informatikai és vállalatirányítási rendszerek kialakítása
    • Munkavállalói ösztönzési, teljesítményértékelési és javadalmazási rendszerek kialakítása

Díjaink

Csoportunk az ICT piac meghatározó szereplője és több rangos szakmai és innovációs díj nyertese.

  • Telekom Innovation Contest 2013 Finalist

    Telekom Innovation Contest 2013 Finalist

    A Deutsche Telekom Group által szervezett megmérettetésen a CallMix – 45 ország, több mint 450 innovációja közül - a legjobb 12 nemzetközi döntős között szerepelt, így lehetőséget kaptunk, hogy bemutassuk Berlinben a nemzetközi üzletemberekből álló zsűri előtt.

  • Innovációs TechShow Nagydíja 2010

    Innovációs TechShow Nagydíja 2010

    Összesen 25 olyan új, magyar találmány mutatkozott be a Mobilitás és Multimédia Klaszter által rendezett Innovációs TechShow-n, amely eljutott a piaci bevezetés fázisába. A TechShow Nagydíját - a kiállítás résztvevőinek szavazatai alapján - az általunk fejlesztett CallMix kapta.

  • Innovációs TechShow Leginnovatívabb fejlesztés díja 2012

    Innovációs TechShow Leginnovatívabb fejlesztés díja 2012

    A Mobilitás és Multimédia Klaszter által évente megrendezett Magyar Innovációs TechShow kiállításon felvonultatott 21 termék közül a szakmai közönség a leginnovatívabb megoldásnak járó díjat az általunk fejlesztett JobCTRL© szolgáltatásnak ítélte oda.

  • iroda.hu Innovációs Díj 2013 III. helyezett

    iroda.hu Innovációs Díj 2013 III. helyezett

    Az iroda.hu csoport által meghirdetett versenyen Innováció kategóriában az iBAU fejlesztést a zsűri III. helyezéssel jutalmazta, az épületirányítási rendszerek tervezéséhez, kivitelezéséhez és üzemeltetéséhez egy radikális kockázat-, idő- és költségcsökkentő eszközrendszer megalkotásáért.

  • IT Business Leadership Award Termékfejlesztés 2011

    IT Business Leadership Award Termékfejlesztés 2011

    A díjat 2005 óta ítélik oda a hazai üzleti élet olyan szereplői számára, akik ösztönző erővel hatnak versenytársaikra, példaértékű, innovatív megoldásokat hoznak létre az adott évben. Termékfejlesztés kategóriában, ebben az évben az általunk fejlesztett CallMix nyerte el az I. helyet.

  • Humán Erőforrás Alapítvány „Együtt a minőségi ügyfélkapcsolatokért!” díj 2011

    Humán Erőforrás Alapítvány „Együtt a minőségi ügyfélkapcsolatokért!” díj 2011

    Oroszlánrészt vállaltunk az “Együtt a minőségi ügyfélkapcsolatokért” program meghirdetésében, valamint a HEA alapítása óta szakmai támogatóként aktív részesei vagyunk az alapítvány sikereinek. 2011-ben munkánk elismeréseként vehettük át ezt a díjat, a szervezeti kategóriában.

Ügyfeleink

Ahol a TcT csoport már bizonyított.

Kapcsolat

A TcT csoport nemzetközi elérhetőségei.

Ha felkeltettük érdeklődését a TcT csoport iránt, örömmel állunk rendelkezésére! Kérjük, adja meg elérhetőségeit, és munkatársaink két munkanapon belül felveszik Önnel a kapcsolatot!
1118 Budapest, Rétköz utca 5. (Budawest Office)
2060 Bicske, Kossuth Lajos utca 61/C
+36 1 4646 160
info@tct.hu
  • Pályázatok
  • ISO tanúsítványok

A közbeszerzési dokumentáció korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: http://tct.hu/hu/Beszerzesek

Copyright © TcT Hungary Kft. Minden jog fenntartva.

A közbeszerzési dokumentáció korlátozás nélkül, teljes körűen, közvetlenül és díjmentesen elérhető a következő címen: http://tct.hu/hu/Beszerzesek