Vissza

Pályázatok

H2020 pályázat előkészítése és kidolgozása: TCT iBAU

A kedvezményezett neve:

TCT HUNGARY Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

A projekt címe:

H2020 pályázat előkészítése és kidolgozása: TCT iBAU

A szerződött támogatás összege:

17 389 284 Ft azaz tizenhétmillió-háromszáznyolcvankilencezer-kétszáznyolcvannégy Forint

A támogatás mértéke:

75.00 %

A projekt tartalmának bemutatása:

Az iBAU az egyetlen olyan folyamatokon átívelő informatikai megoldás, ami már a tervezési szakaszban biztosítja a különböző gépészeti, villamossági és automatizálási épületrendszerek optimális kivitelezéséhez és rendkívül gazdaságos üzemeltetéséhez szükséges információkat, és képes a lemodellezett épületirányítási logikából automatikusan létrehozni a rendszereket vezérlő programkódokat.

A rendszert jelenleg is továbbfejlesztjük. Jelenlegi célkitűzéseink alapján az iBAU rendszerrel kialakított épületeket akarjuk csoportba, vagy csoportokba összekapcsolni úgy, hogy együtt még energiahatékonyabban legyenek üzemeltethetőek.

Az iBAU piaci lehetőségei rendkívül széles körűek és számos területen illeszkednek a H2020 programterületekhez. Például:

  • épületek tervezési fázisának innovatív megreformálása
  • kivitelezési idő csökkentése
  • intelligens épületautomatizálás megvalósítása a mindennapokban, annak széles körű elterjesztése
  • fogyasztói szokások megváltoztatása, környezet- és energiatudatosság kialakítása
  • fogyasztási adatok transzparenciájának biztosítása az egyes felhasználók szintjén
  • kényelmi szolgáltatások széles tárháza
  • széndioxid kibocsájtás csökkentése, garantált fogyasztáscsökkentés
  • épületek hálózatba kötése, energiafogyasztás együttes és hatékony, megadott határokon belül történő kezelése és tartása
  • "smart grid" ready, kompatibilis és a smart grid koncepció elterjedésének proaktív ösztönzése a rendszer bevezetése által
  • energia auditok az egyes épületekre illetve épület-rendszerekre, hálózatokra, amelyek biztosítják a lehető leghatékonyabb és energiatakarékosabb működést
  • facility management (épület üzemeltetés) támogatása
  • prediktív fogyasztásbecslések

Fentiek alapján a TCT Hungary az alábbi H2020 felhívásra szeretne pályázni:

Smart Cities and Communities solutions integrating energy, transport, ICT sectors through lighthouse (large scale demonstration - first of the kind) projects / SCC-01-2015

A GOP334 pályázati projekt során elsődleges feladat a fenti ötletekben rejlő nemzetközi versenyképességi potenciál feltárása, a nemzetközi terjeszkedési stratégia aktualizálása a lehetőségek maximális kihasználásának biztosítása érdekében, és a megvalósítási feladatok tervezése. Fontos továbbá a szervezet felkészítése érdekében megoldandó feladatok meghatározása, tervezése, a kontrolling, a projekt menedzsment rendszerek illesztése a nemzetközi tevékenység kiterjesztéséhez. A H2020 programban való sikeres részvételhez erős, dedikált szervezetre van szükség. Ezért a projekt során felállítjuk a TCT H2020 programirodáját.

A projekt fontos eleme a megoldás külpiaci értékesítésének előkészítéseként a helyi környezet felmérése (pl. városfejlesztési koncepciók), továbbá vizsgálni szükséges az ötletben rejlő lehetőségek, a konzorciumban történő indulás feltételeit, körülményeit, előnyeit és hátrányait, valamint a kapcsolódó feladatokat. A megfelelő piaci elemzések alapján meghatározott feltételek szerint történő próbatesztelés eredményei nagyban hozzájárulnak a további fejlesztési irányok kijelöléséhez.

A H2020 pályázat összeállítása során kiemelt feladat a partnerhálózat elemzés, a piaci hatáselemzés vizsgálat, a nemzetközi sikeresség biztosításához szükséges továbbfejlesztési követelmények megismerése érdekében. A projekt fontos eredménye a marketing, webes megjelenés fejlesztése és a sikeres H2020 szerepléshez szükséges együttműködő partnerek keresése.

A GOP334 projekttel célunk a nemzetközi versenyképességi stratégiánk aktualizálása, és a koncepció vizsgálatát követően a H2020 pályázat előkészítése, valamint a nemzetközi partnerkapcsolatok továbbfejlesztése.

A projekt tervezett befejezési dátuma:

2015.09.30.

Projekt azonosító száma:

GOP-3.3.4-15-2015-0054

Virtuálisfiók

Projekt neve:

"A TcT Hungary Kft. Értékesítés Támogató rendszerének kiépítése"

Projekt leírása:

Jelen projekt a TcT díjnyertes innovációjának a CallMix-nek technológiának a továbbfejlesztését tartalmazza. A CallMix rendszer a TcT szabadalmaztatott koncepciója, amelynek lényege, hogy a hagyományos mobil vagy vezetékes telekommunikációs csatorna mellé automatikusan felépít egy párhuzamos szerver-kliens csatornát a felhasználó számítógépére, Smart TV-re, tablet-jére, vagy okos telefonjára. Alapesetben a beszélgető felekről szóló információk jelennek meg ezen a felületen, abban az esetben azonban, ha a hívott fél egy vállalat, a rendszer lehetőséget kínál a vállalattal kapcsolatos többlet információk megjelenítésére.

A CallMix rendszer jelenleg lezárás alatt lévő lévő fejlesztési szakaszában elkészültek a technológia kommunikációs alapelemei, így a főközpontok mellé telepített alkalmazás szerverek, a főközponti IN integráció, a mobil és számítógépes kliensek első verziói, és a nagyvállalati call centerekbe beépülő modulok, azaz készen áll a CallMix infrastruktúra. A TcT Hungary Kft. már a rendszertesztek időszakában szerződéses kapcsolatba került két hazai mobil szolgáltatóval, a Magyar Telekommal és a Telenorral, így nincs annak technológiai akadálya, hogy a CallMix hazai bevezetése megkezdődjön. Ugyanakkor az infrastruktúra kínálta felületeken megjelenő, megjeleníthető információk köre jelenleg még viszonylag szűk, éppen ezért jelen projekt tárgya nem más, mint a CallMix platform kínálta kommunikációs infrastruktúra, infókommunikációs keret, és felület megtöltése hatékony, innovatív tartalmakkal, szolgáltatásokkal.

Kedvezményezett neve és elérhetősége:

TcT HUNGARY Kft.
Cím: 1118 Budapest, Rétköz utca 7.
Telefon: +36 1 4646160
Fax: +36 1 4646168
E-mail: info@tct.hu
www.tct.hu

Közreműködő szervezet neve és elérhetősége:

MAG- Magyar Gazdaságfejlesztési Központ Zrt.
Cím: 1139 Budapest, Váci út 83., Center Point 2. irodaház fszt.
Levelezési cím: 1539 Budapest, Postafiók 684.
Infovonal: +36 (40) 200-617
www.magzrt.hu

Nemzeti Fejlesztési Ügynökség
Cím: 1077 Budapest, Wesselényi u. 20-22.
Levelezési cím: 1393 Budapest, Pf. 332.
E-mail: nfu@nfu.gov.hu
Infovonal: +36 40 638-638 (474-9180)
www.nfu.hu

A projekt az Európai Unió
támogatásával valósul meg.

Értékesítés támogató rendszer kiépítése

Projekt neve:

"A TcT Hungary Kft. Értékesítés Támogató rendszerének kiépítése"

Projekt leírása:

A TcT Hungary Kft. elmúlt években megvalósított fejlesztései közül több nemzetközileg is értékes és piacképes technológia és termék került ki, amelyek értékesítése professzionális szakmai és technológiai hátteret igényel. Ezen termékei közül kiemelkedő a felhő alapú ügyfélszolgálatai megoldások, illetve a JobCTRL névre hallgató SaaS szoftvertermék, mely rugalmas munkahelyek kialakításában és az otthoni, produktív munkavégzés feltételeinek biztonságos megteremtésében nyújt segítséget. A JobCTRL munkaidő nyilvántartó és projektmenedzsment rendszer, amely a korszerű felhő szolgáltatásként érhető el. Mivel napjainkban a rugalmas munkaidő és a távmunka egyre inkább teret hódít, a hagyományos munkavállalási formákkal szemben arra lehet számítani, hogy a JobCTRL-hoz hasonló rendszerek hamarosan nagy népszerűségre tesznek majd szert, ami azzal a következménnyel jár majd, hogy várhatóan követő, konkurens termékek jelennek meg ebben a szegmensben. Ez indokolja, hogy minél előbb olyan értékesítési rendszert építsünk ki, mellyel a konkurens termékek megjelenését és elterjedését megelőzve betörhetünk a hazai és nemzetközi piacokra. Ennek érdekében olyan Értékesítés Támogató rendszer kiépítését határoztuk el, mely lehetővé teszi az ügyfelek gyors, hatékony és tömeges megkeresését, valamint az ügyfélkapcsolatok kiépítését és kezelését. A rendszert azért kell felkészíteni az ügyfélkapcsolatok tömeges kezelésére, mert egyfelől a hazai és a kelet-közép európai piacokon is megkezdjük az értékesítést, másfelől főként a kkv szektorban kívánunk terjeszkedni. A rendszer kiépítésében az Inphone Kft. segítségét vesszük igénybe.

Az Inphone Kft. által szállított Értékesítés Támogató rendszer un. almodulokból felépülő keretrendszert alkot. A rendszerben elhelyezett ügyfélkontaktus és kommunikációs modulok révén a kínált megoldás alkalmas bármilyen termék értékesítési folyamatának hatékony támogatására az értékesítési folyamat teljes életciklusa alatt. A modul célja, hogy a kereskedelmi képviselők minél eredményesebb munkavégzését támogassa, előre feltöltött adatbázis alapján hívásokat bonyolítson, kövessen nyomon. A telepített alkalmazáscsomagok révén az ügyfélkapcsolatok és ügyek kezelése nem csak szabályozható, de egyben mérhetővé is teszi az értékesítési tevékenységet, akár folyamatlépésekre vagy egyes ügyekre illetve további szempontokra vetítve is. A keretrendszer lehetővé teszi az értékesítési képviselők számára, hogy a leendő, illetve a már meglévő ügyfelekkel különböző ügyfélkapcsolati csatornákon keresztül felvegyék a kapcsolatot és értékesítési kampányokhoz rendelt forgatókönyvek (scriptek) segítségével tájékoztassák az ügyfeleket a termékekről. Az időpont egyeztető telefonhívásokon és a személyes találkozókon át egészen a szerződéskötésig a rendszer nyújtotta lehetőségekkel szabályozottá és követhetővé tehető az értékesítési folyamatban résztvevők munkája és az egyes ügyletek állapota. Jelen projekt keretében olyan Call Center központ kialakítását hajtjuk végre, mely elősegíti a JobCTRL nevű termékünk értékesítését. A Call Center lehetővé teszi, hogy nemcsak országos, de regionális szinten is direct marketing értékesítést folytathassunk.

Kedvezményezett neve és elérhetősége:

TcT HUNGARY Kft.
Cím: 1118 Budapest, Rétköz utca 7.
Telefon: +36 1 4646160
Fax: +36 1 4646168
E-mail: info@tct.hu
www.tct.hu

Közreműködő szervezet neve és elérhetősége:

MAG- Magyar Gazdaságfejlesztési Központ Zrt.
Cím: 1139 Budapest, Váci út 83., Center Point 2. irodaház fszt.
Levelezési cím: 1539 Budapest, Postafiók 684.
Infovonal: +36 (40) 200-617
www.magzrt.hu

Nemzeti Fejlesztési Ügynökség
Cím: 1077 Budapest, Wesselényi u. 20-22.
Levelezési cím: 1393 Budapest, Pf. 332.
E-mail: nfu@nfu.gov.hu
Infovonal: +36 40 638-638 (474-9180)
www.nfu.hu

A projekt az Európai Unió
támogatásával valósul meg.

Épületautomatizálási technológia fejlesztés

Projekt neve:

"Hosting rendszerű épületautomatizálási technológia fejlesztés telekommunikációs eszközökkel kiterjesztett, SaaS szerkezetű SCADA alkalmazásfejlesztés CIB BUS rendszerű redundáns PLC kliens vezérléssel"

Projekt leírása:

A projekt keretei között a TcT Hungary Kft. az épületautomatizálás területén az utóbbi évtizedben bekövetkezett hatalmas technológiai fejlődés széles körben való elterjedésének fontosabb akadályait kiküszöbölő rendszert hoz létre, amely:

  • Olcsó és megbízható PLC technológiára építve gyártótól függetlenül képes kezelni az épületautomatizálás alapelemeinek számító különböző aktorokat
  • Építve a korszerű telekommunikációs hosting technológiákra a nehézkes és szakember igényes paraméterezési és szabályozási feladatokat egy szerver kliens architektúrájú SaaS rendszerű alkalmazás keretei között biztosítva
  • Ezzel összességében egy magas rendelkezésre állású, mégis csak az informatikai alapú megoldások kínálta rugalmasságot biztosító rendszert hozva létre.

Az épületautomatizálás alapelemei már a múlt század hetvenes éveiben is elérhetők voltak, de magas költségei miatt a fejlett országokban is csak korlátozott kereslet mutatkozott. A nyolcvanas évek mikroelektronikai gyártástechnológiai és kilencvenes évek informatikai forradalma tette lehetővé, hogy elsősorban az ún. Facility management szakmában egyre szélesebb körben terjedjenek ezek a technológiák, hogy mára olyan iparágakban, mint a szállodaipar világszerte széles körben használt megoldásokká váljanak. A terület piaci viszonyai indokolják azt a jelenséget, hogy máig nincsenek meghatározó szabványok, a piacot uraló gyártók szigetszerű technológiákat fejlesztenek. A vevők ma szűk körben kombinálhatják az egyes rendszerek alapelemeit, egy-egy gyártó pedig továbbra is drágán vállalják egész rendszerek kiépítését és üzemeltetését, amely a rendszerek összetettsége miatt szakembert igényel. Jelen projekt keretében ennek megfelelően egy olcsó, az ipari automatizálás területén kipróbált, a legújabb innovációkat magába foglaló PLC (Programmable Logic Controller) technológiára épülő, szabvány csatolókon keresztül gyártótól függetlenül bármely automatizálási aktort kezelni képes és az automatizálási logikát osztott működésben egy robosztus IT alapú szolgáltató központból biztosító épületautomatizálási vezérlési technológiát hoz létre a pályázó.

Kedvezményezett neve és elérhetősége:

TcT HUNGARY Kft.
Cím: 1118 Budapest, Rétköz utca 7.
Telefon: +36 1 4646160
Fax: +36 1 4646168
E-mail: info@tct.hu
www.tct.hu

Közreműködő szervezet neve és elérhetősége:

MAG- Magyar Gazdaságfejlesztési Központ Zrt.
Cím: 1139 Budapest, Váci út 83., Center Point 2. irodaház fszt.
Levelezési cím: 1539 Budapest, Postafiók 684.
Infovonal: +36 (40) 200-617
www.magzrt.hu

Nemzeti Fejlesztési Ügynökség
Cím: 1077 Budapest, Wesselényi u. 20-22.
Levelezési cím: 1393 Budapest, Pf. 332.
E-mail: nfu@nfu.gov.hu
Infovonal: +36 40 638-638 (474-9180)
www.nfu.hu

A projekt az Európai Unió
támogatásával valósul meg.

iBAU Smart Energy

Projekt neve:

iBAU Smart Energy

Projekt leírása:

Jelen projekt keretei között a TcT Hungary Kft. az iBAU Smart Energy rendszert, az iBAU intelligens épületautomatizálási felhő alkalmazásának energetikai kiterjesztését tervezi kialakítani. A tervezett rendszer épít az iBAU azon képességére, hogy az épületautomatizálási rendszer minden egyes szereplője egy központi tervező eszközről vezérlehető, így az automatizált működés, beleértve az energetikai optimalizálási célú beavatkozásokat is elemi szinten tervezhető, megvalósítható az energetikai mikromenedzsment, amelynek segítségével a minden energetikai rendszerben lévő fogyasztási tartalékok kiaknázhatók. Az iBAU Smart Energy lehetővé teszi egy kiterjedt és fogyasztási szempontból rendszerszinten optimalizált fogyasztási közösség létrehozását, amely az energia költségek szignifikáns csökkentését teszi lehetővé és aktívan kezeli a megújuló energiaforrások hatékony villamos energia rendszerbe integrálását, a fogyasztási és termelési szerkezet automatizált fogyasztási önkorlátozáson alapuló, aktív alakításával. Ugyancsak a projekt fontos eleme, hogy a fogyasztás optimalizálása mellett megvizsgáljuk villamos energiafogyasztás egy másik, eddig mérnöki, ipari, alkalmazott kutatási keretben viszonylag ritkán vizsgált aspektusát: A kibocsátott elektromágneses sugárzást. Minden fogyasztó rendelkezik ilyen kibocsátással és a mérnöki tudomány kialakította azokat a határértékeket, amelyeknek, a technológiáknak meg kell felelni. Ugyanakkor körülöttünk egyre bővül a sugárzást kibocsátó eszközök köre és mára cáfolat nélküli hiedelmek sora jellemzi a területet, holott a technológia fejődésével és így a terhelések növekedésével szükség van eszközökre, amelyek segítségével reális adatokra épülő kép adható a területről. Ennek egyik komoly akadálya, hogy nincs kialakított, laborkörnyezeten kívül használható módszertan a mérésekre és az elemzésekre és nincs olyan mértékrendszer, amelynek segítségével a bulvársajtóban elektroszmogként emlegetett jelenség egy átlagember számára megfogható, értelmezhető lenne. A projekt egyes részeiben a pályázó erre keres megoldást.

A projekt első része elsősorban kutatási feladatokból áll. Első lépésben, a kutatástervezés, irodalomkutatás után partnereink bevonásával az energetikai mikromenedzsment eszközrendszerével a fogyasztás befolyásolására alkalmas eljárásokat keresünk, definiálunk. Ezzel párhuzamosan kutatás indul az iBAU Smart Energy rendszerben kezelt infrastruktúra működését szimulálni képes modell építésére, olyan fogyasztásoptimalizálási stratégiák kidolgozására, amelynek segítségével a fogyasztási terv-tény konvergencia befolyásolható. Kutatás indul a szimulációs modell segítségével történő fogyasztásbecslési eljárások kialakítására, illetve a fogyasztást eltérítő beavatkozási lehetőségekre. Ezek alapján felülvizsgáljuk az elkészült iBAU rendszer képességeit mind az érzékelési, mind a beavatkozási oldalon és a beavatkozási eszközök eredményességét teszteljük, külön részprojektben foglalkozunk a megújuló energiaforrások kezelésével, ahogy külön kutatási szakaszt jelent az elektromágneses sugárzás, terheléshez kapcsolódó projektelemek is. A kutatásokat követően specifikáció, majd rendszertervezés alapján készül el az iBAU Smart Energy szoftverimplementációja, amelyet terveink szerint próbabevezetések keretei között próbálunk ki.

Kedvezményezett neve és elérhetősége:

TcT HUNGARY Kft.
Cím: 1118 Budapest, Rétköz utca 7.
Telefon: +36 1 4646160
Fax: +36 1 4646168
E-mail: info@tct.hu
www.tct.hu

Közreműködő szervezet neve és elérhetősége:

MAG- Magyar Gazdaságfejlesztési Központ Zrt.
Cím: 1139 Budapest, Váci út 83., Center Point 2. irodaház fszt.
Levelezési cím: 1539 Budapest, Postafiók 684.
Infovonal: +36 (40) 200-617
www.magzrt.hu

Nemzeti Fejlesztési Ügynökség
Cím: 1077 Budapest, Wesselényi u. 20-22.
Levelezési cím: 1393 Budapest, Pf. 332.
E-mail: nfu@nfu.gov.hu
Infovonal: +36 40 638-638 (474-9180)
www.nfu.hu

A projekt az Európai Unió
támogatásával valósul meg.

CallMix rendszer kifejlesztése

Projekt neve:

Callmix: Mobil Telekommunikációval támogatott social networking

Projekt leírása:

A TcT Kft. jelen projekt keretei között a CallMix rendszer kifejlesztését tervezi. A CallMix egy olyan technológia és szolgáltatás, mely alkalmas a telekommunikáció és az Internet informatikai összekötésére, és segítségével a CallMix ügyfelei, előfizetői számára a mobiltelefon hívások közben a rendelkezésére álló felületeken automatikusan - alapesetben az egyre népszerűbb közösségi portálokon (social networking) lévő profiljaikban tárolt - többletinformációkat tudunk megjeleníteni a hívott, illetve a hívó félről. A koncepció alapja a megfigyelés, miszerint egyre szélesebb körben vált jellemzővé, hogy az emberek a számítógépük előtt ülve telefonálnak akár magán ügyekben, akár üzleti ügyekben, akár valamilyen ügyintézési céllal. A CallMix segítségével a telefonon keresztüli kommunikációhoz egy innovatív technikával automatizáltan kapcsoljuk hozzá a számítógép képernyőjét, ezáltal egy egészen új, személyre szabható interaktív felületet hozunk létre. A CallMix rendszer segítségével a személyek közötti kommunikáció kibővül és a különböző kommunikációs csatornák (közösségi portál-bejegyzések, e-mail) egyetlen felületre gyűjthetők össze. A CallMix rendszer másik előnye, hogy a személy-szervezet kommunikációt teszi minden eddiginél hatékonyabbá, hiszen egy ügyfélszolgálat vagy vállalat hívásakor az egyébként személyes kommunikációra használt felületeket a vállalati kommunikáció számára teszi elérhetővé, ennek segítségével a ma elterjedt telefonos ügyfélszolgálatokat egy jól alkalmazható interaktív multimédiás felülettel egészíti ki. A ma működő ügyfélszolgálati rendszerek fontos eleme az IVR (Interactive Voice Response), azaz a hangos menü, amelynek segítségével a hívót az igényeinek megfelelő információkkal rendelkező ügyintézőhöz lehet irányítani. A CallMix segítségével ez a nehézkes, de szükséges eszköz is vizualizálható, jelentősen könnyebbé téve a használatát. , Így lehetővé tesz olyan új lehetőségeket az ügyfél számára, mint a video ügyfélszolgálat, a telefonosan támogatott egyéni ügyintézés, és képes megfelelni a telekommunikáció jövőjének tartott multimédiás kommunikáció elvárásainak is. Mindemellett a CallMix kiváló reklám felület is, célzottan képes ügyfelek számára interaktív információt eljuttatni az erre alkalmas felületeken keresztül. A CallMix így képes az ügyfélkapcsolati rendszerek és a komplex vállalati portálok funkcionalitását egyetlen jövőképes szolgáltatásban összegezni. A CallMix koncepciójának kidolgozásában alapelem volt a rendszer elterjesztésének szempontja, amely a közösségi rendszerek egyik sarkalatos pontja és ami a CallMix esetében a szolgáltatás eléréséhez szükséges CallMix kliens szoftver telepítését jelenti minél több felhasználó gépére. A rendszer szerkezetéből fakad, hogy a szolgáltatással érintett összes szereplő (távközlési szolgáltatók, ügyfélszolgálatot üzemeltető vállalatok, közösségi portálok, stb.) érdekeltek a rendszer elterjesztésében, hiszen minden telepített CallMix kliens egy potenciális ügyfelet jelent a számukra. A projekt egy előkészítési szakasszal és rendszertervezési szakasszal kezdődik. Erre épülve kezdhető meg a fejlesztés, amely a következő főbb moduláris egységek mentén fog megtörténni: Mobil főközponti alkalmazás szerver; CallMix Központi kiszolgáló szerver, Ügyfélszolgálati alkalmazás szerver technológia és annak SaaS szerkezetű verziója a hosting ügyfelek számára. A szerveroldali rendszerelemek mellett készül el a CallMix kliens alkalmazás Windows platformra. A projekt rendszerintegrációval és tesztekkel zárul. A fejlesztéseket azokhoz igazodva a piaci bevezetést előkészítő marketing tevékenység kíséri. A fenntartási időszakban a pályázó legalább egy hazai mobil szolgáltatónál és az ügyfélkörébe tartozó cégek felénél be kívánja vezetni a rendszert. A fenntartási időszak fontos fejlesztési kihívása az üzleti környezetbe adaptálás, hiszen a hívások itt belső vállalati információkkal egészíthetők ki, amely jelentősen növelheti az üzleti kommunikáció hatékonyságát.

Kedvezményezett neve és elérhetősége:

TcT HUNGARY Kft.
Cím: 1118 Budapest, Rétköz utca 7.
Telefon: +36 1 4646160
Fax: +36 1 4646168
E-mail: info@tct.hu
www.tct.hu

Közreműködő szervezet neve és elérhetősége:

MAG- Magyar Gazdaságfejlesztési Központ Zrt.
Cím: 1139 Budapest, Váci út 83., Center Point 2. irodaház fszt.
Levelezési cím: 1539 Budapest, Postafiók 684.
Infovonal: +36 (40) 200-617
www.magzrt.hu

Nemzeti Fejlesztési Ügynökség
Cím: 1077 Budapest, Wesselényi u. 20-22.
Levelezési cím: 1393 Budapest, Pf. 332.
E-mail: nfu@nfu.gov.hu
Infovonal: +36 40 638-638 (474-9180)
www.nfu.hu

A projekt az Európai Unió
támogatásával valósul meg.

Mobil Tudásközpont megerősítése

Projekt neve:

Mobil Tudásközpont megerősítése a TcT Hungary Kft.-nél

Projekt leírása:

Jelen pályázat keretében a TcT Hungary Kft. azokat a fejlesztési tevékenységeit kívánja megvalósítani, ami az utóbbi években az okos telefonok piacán lezajlott innovációs eredmények integrálását teszi lehetővé a mobil telefonokra történő fejlesztéseken keresztül. A cég saját fejlesztésű szolgáltatásainak, termékeinek nagy része a mobil főközponti rendszerekhez, ill. alközponthoz kapcsolódik. Az IKT konvergencia folyamat és az utóbbi évek gyors fejlődése a végkészülékek képességeinek ugrásszerű javulásával olyan új lehetőségeket nyitott, amely szerkezetében változtatja meg a terület fejlesztési irányait. Egészen új felületet jelentenek az utóbbi két év sikertörténetét produkáló táblagépek, amik az okos-telefonok és a számítógépek egyes képességeit igyekeznek egybe gyúrni és bonyolult szolgáltatások, funkciók biztosításának eszközei lehetnek, legyen szó vezérlésről, vagy adatok, információk eléréséről.

Kedvezményezett neve és elérhetősége:

TcT HUNGARY Kft.
Cím: 1118 Budapest, Rétköz utca 7.
Telefon: +36 1 4646160
Fax: +36 1 4646168
E-mail: info@tct.hu
www.tct.hu

Közreműködő szervezet neve és elérhetősége:

MAG- Magyar Gazdaságfejlesztési Központ Zrt.
Cím: 1139 Budapest, Váci út 83., Center Point 2. irodaház fszt.
Levelezési cím: 1539 Budapest, Postafiók 684.
Infovonal: +36 (40) 200-617
www.magzrt.hu

Nemzeti Fejlesztési Ügynökség
Cím: 1077 Budapest, Wesselényi u. 20-22.
Levelezési cím: 1393 Budapest, Pf. 332.
E-mail: nfu@nfu.gov.hu
Infovonal: +36 40 638-638 (474-9180)
www.nfu.hu

A projekt az Európai Unió
támogatásával valósul meg.